Chat with us, powered by LiveChat

Wafabike

LEVERING OG RETUR

  • Alle vores leverancer sendes via PostNord. Levering af varer på lager finder sted inden for to (2) til fire (4) arbejdsdage til din hjemmeadresse. Hvis forsinkelser i leveringen skal ske (uden at vi giver dig besked om længere leveringstid), skal du kontakte os via kontaktformularen på hjemmesiden. Du skal være på plads for at modtage og godkende din cykel ved levering. Hvis du vælger ikke at modtage din ordre, men tillader transportfirmaet at forlade din ordre på leveringsadressen, mister du din garanti ret til levering, og du er ansvarlig for eventuelle skader. Før ankomst sendes en besked til dig via SMS for aftale om leveringsdato og tidsinterval. Du kan også downloade FlexChange (PostNord-appen) gratis via AppStore og Google Play. Hvis du vælger at afhente på lageret i Rångedala, sker dette efter aftale. Derefter modtager du en email sendt til dig med flere oplysninger.
  • Kunden modtager en besked via SMS, e-mail eller PostNord app, når pakken er på vej. Ved hjælp af PostNord-appen er det da muligt at vælge dag og klokkeslæt for leverandørens hjem, hvis varerne skal afhentes hos en repræsentant eller hos en af PostNords servicepunkter. Ved levering i hjemmet kan pakken efterlades i et bestemt sted, selvom ingen er hjemme. Når valget er foretaget, modtager kunden en bekræftelse. Det er også nemt at ændre tidspunktet for levering i PostNord-appen eller på internettet.
  • Ved modtagelse af forsendelsen er det vigtigt at kontrollere, at varerne ikke er transporteret beskadiget. Hvis kunden opdager beskadigelse på emballagen ved levering, skal der meddeles direkte til transportøren for at sikre leveringsskaden. Ansøgningen skal også sendes til Wafabike Sweden AB inden for en rimelig frist senest to dage efter levering via kontaktformularen på hjemmesiden.

Når du køber varer på hjemmesiden, har du som kunde en retlig 14 dages inddragelsesret, der gælder fra det tidspunkt du har modtaget et produkt, du har bestilt.

Du skal rapportere, at du fortryder det. Beskeden skal sendes til os via kontaktformularen på hjemmesiden. I din besked skal du tydeligt angive dit navn, din adresse, e-mail-adresse, ordrenummer og hvilke varer returen gælder for.

Du skal returnere varerne til os straks og senest inden for de juridiske 14 dage efter tilbagekaldelsen. Returadressen er Wafabike Sweden AB, Ormåsa Ekedal 1, 516 93, Rångedala.

Kunden skal arrangere fragt til den angivne returadresse.

Når du er tilbage, er du ansvarlig for varernes risiko, derfor er det vigtigt, at varerne ikke kan beskadiges under transporten. Produktet skal være ubrugt og sendes tilbage i ubeskadiget originalemballage, hvis der er medfølger og eventuelle manualer, der skal sendes med. Det er vigtigt, at yderemballage anvendes, og at tape eller andet materiale ikke er klistret på den originale emballage. Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, vil du skifte til et andet produkt eller fortryde dig, kan du returnere dit produkt til os uden ekstra omkostninger. Hvis du f.eks. Vil ændre produktet til en anden farve, laver du en ny ordre på wafabike.com.

Efter modtagelse og modtagelse af afkastet vil refusionen ske inden for tredive (30) dage fra, hvornår Wafabike Sweden AB modtog afkastet. Refusion foretages kun ved indbetaling til en bankkonto eller tilbage på dit kort, hvis du har foretaget kortbetaling, ikke kontant. På refusionsbeløbet forbeholder vi os ret til at fradrage et beløb svarende til værdiforringelsen i forhold til produktets oprindelige værdi, når det anvendes eller beskadiget produkt.

Hvis produktet er beskadiget eller fejlagtigt, når det ankommer, forpligter vi os i overensstemmelse med gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning til at rette fejlen gratis. Ved fejl menes den forkerte farve, forkert model osv.

Du skal altid kontakte os for godkendelse, inden du returnerer en defekt vare. Returadressen er Wafabike Sweden AB, Ormåsa Ekedal 1, 516 93, Rångedala.

Klagen skal sendes straks efter fejlen er blevet opdaget. For transportskader, se særskilt overskrift ovenfor.

Eventuelle fejl og mangler skal altid klages til os via kontaktformularen på hjemmesiden, hvor du indtaster dit navn, din adresse, e-mail-adresse, ordrenummer og en beskrivelse af fejlen.

Hvis vi ikke kan afhjælpe fejlen eller levere et lignende produkt, refunderer vi dig for det defekte produkt i overensstemmelse med gældende lovgivning om forbrugerbeskyttelse. Vi er ansvarlige for retur fragt for godkendte klager.

Vi forbeholder os ret til at afvise en klage, hvis det viser sig, at produktet ikke er forkert i overensstemmelse med gældende lovgivning om forbrugerbeskyttelse. I tilfælde af klager følger vi retningslinjer fra General Klagenævnet, se arn.se.

Omkostninger for forsendelse og / eller returforsendelse opkræves for ordrer, der ikke afhentes, modtages eller når leveringsinstruktionerne ændres. Omkostningerne ved forsendelse og administration vil blive debiteret kundens kredit hos Wafabike Sweden AB eller faktureres med betalingsbetingelser ti dage. I dette tilfælde sendes fakturaen til kundens registrerede emailadresse.

Vi påtager os intet ansvar for indirekte skader, der måtte opstå på grund af produktet.

I tilfælde af omstændigheder ud over Wafabike Sveriges rimelige kontrol, for eksempel i tilfælde af ændret lovgivning, skal statlige foranstaltninger, strejke, blokade, sabotage, krig, terrorisme, brand, oversvømmelse, naturkatastrofe eller lignende hændelser udskydes Wafabike Sweden ABs forpligtelse til at opfylde købsaftalen. så længe omstændighederne hersker. Hvis en sådan forsinkelse overstiger 2 måneder, har du samt Wafabike Sweden AB ret til at opsige aftalen med øjeblikkelig virkning uden pligt til at betale erstatning.

Endvidere antages der ikke noget ansvar for ændringer i produkter / produktegenskaber, som er blevet ændret af den respektive leverandør og andre faktorer uden for vores kontrol.

Log ind