Wafabike
LEVERING OG RETUR
- Alle vores leverancer sendes via DHL. Levering af varer, der er på lager, sker inden for to (2) til fire (4) hverdage til din hjemmeadresse. Skulle der opstå forsinkelser i leveringen (uden at vi har givet dig besked om længere leveringstid), bedes du kontakte os via kontaktformularen på hjemmesiden. Du skal være til stede for at modtage og godkende din cykel ved levering. Hvis du vælger ikke at modtage din ordre, men giver transportfirmaet lov til at efterlade din ordre på leveringsadressen, mister du din ret til at klage over leveringen, og du er ansvarlig for eventuelle skader. Inden ankomst vil der blive sendt en besked til dig via SMS for at aftale leveringsdato og tidsinterval.
Ved modtagelse af forsendelsen er det vigtigt at kontrollere, at varerne ikke er blevet beskadiget under transporten. Opdager kunden skader på emballagen under levering, skal der ske en anmeldelse direkte til fragtfører, så garantien for leveringsskader gælder. Anmeldelse skal endvidere ske til WB Concept Store AB inden for rimelig tid, senest to dage efter levering, via kontaktformularen på hjemmesiden.
Fotografer venligst eventuelle skader ved ankomst.
Ved køb af varer på hjemmesiden har du som kunde en lovbestemt 14 dages fortrydelsesret, der gælder fra det tidspunkt, du har modtaget en vare, som du har bestilt.
Du skal meddele, at du fortryder det. Beskeden skal sendes til os via kontaktformularen på hjemmesiden. I din besked skal dit navn, adresse, e-mailadresse, ordrenummer og hvilke varer returneringen gælder for tydeligt fremgå.
Du skal returnere varerne til os med det samme og senest inden for de lovpligtige 14 dage efter fortrydelsesmeddelelsen. Returadressen er WB Concept Store AB, Göteborgsvägen 19, 504 35, Borås.
Kunden skal sørge for forsendelse til den angivne returadresse.
Ved returnering bærer du risikoen for produktet, derfor er det vigtigt, at varen ikke kan tage skade under transporten. Produktet skal være ubrugt og sendes tilbage i ubeskadiget original emballage, hvis sådan medfølger og eventuelle manualer skal medsendes. Det er vigtigt, at der anvendes ydre emballage, og at tape eller andet materiale ikke sidder fast på den originale emballage. Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, ønsker at skifte til et andet produkt eller har fortrudt det, kan du sende dit produkt tilbage til os helt gratis. Hvis du for eksempel ønsker at ændre varen til en anden farve, afgiver du en ny ordre på wafabike.dk.
Efter at returneringen er modtaget og godkendt, vil tilbagebetaling ske inden for tredive (30) dage fra det tidspunkt, hvor WB Concept Store AB modtog returneringen. Tilbagebetaling sker kun ved indbetaling til bankkonto eller tilbage til dit kort, hvis du har foretaget en kortbetaling, ikke kontant. Fra tilbagebetalingsbeløbet forbeholder vi os retten til at trække et beløb svarende til værdiforringelsen i forhold til produktets oprindelige værdi, hvis der er tale om et brugt eller beskadiget produkt.
Hvis produktet skulle være beskadiget eller afsendt forkert, når det ankommer, forpligter vi os til i henhold til gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning at afhjælpe fejlen gratis. Forkert betyder forkert farve, forkert model osv.
Du skal altid kontakte os for godkendelse, inden du returnerer en defekt vare. Returadressen er WB Concept Store AB, Borås.
Reklamation skal sendes umiddelbart efter, at manglen er opdaget. For transportskader, se separat overskrift ovenfor.
Eventuella fel och defekt ska alltid reklameras till oss via kontaktformuläret på webbplatsen där du anger ditt namn, din adress, e-postadress, ordernummer.
Vi kommer sedan att skicka ut ett returformulär som ni behöver fylla i och maila tillbaka till oss.
Om vi inte har möjlighet att åtgärda felet eller leverera en liknande produkt, återbetalar vi dig för den defekta produkten i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning. Vi står för returfrakt vid godkända reklamationer.
Vi förbehåller oss rätten att neka en reklamation om det visar sig att varan inte är felaktig i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning. Vid reklamationer följer vi riktlinjer från Allmänna Reklamationsnämnden, se arn.se.
Omkostninger til fragt og/eller returfragt vil blive opkrævet for ordrer, der ikke afhentes, modtages eller når leveringsinstruktionen ændres. Omkostningerne til fragt og administration vil blive opkrævet på kundens kreditsaldo hos WB Concept Store AB eller faktureret med betalingsbetingelser på ti dage. I så fald sendes fakturaen til kundens registrerede e-mailadresse.
Vi påtager os intet ansvar for indirekte skader, der måtte opstå på grund af produktet.
I tilfælde af forhold uden for WB Concept Store AB’s rimelige kontrol, for eksempel i tilfælde af ændring i lovgivningen, myndighedsforanstaltninger, strejke, blokade, sabotage, krig, terrorisme, brand, oversvømmelse, naturkatastrofer eller lignende begivenheder, WB Concept Store ABs forpligtelse til at opfylde købsaftalen udskydes, så længe omstændighederne gør sig gældende. Såfremt en sådan forsinkelse overstiger 2 måneder, har både du og WB Concept Store AB ret til at annullere aftalen med øjeblikkelig virkning uden nogen forpligtelse til at betale erstatning.
Ydermere tages der intet ansvar for eventuelle ændringer i produkter/produktegenskaber, som er blevet ændret af den respektive leverandør og andre faktorer uden for vores kontrol.